Het echte aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Rebecca Freeling - WaarBenJij.nu Het echte aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Rebecca Freeling - WaarBenJij.nu

Het echte aftellen is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

11 Oktober 2013 | Nederland, Lisse

Hoi allemaal!

Hier zit ik dan, 11 dagen voor de reis van m'n leven begint een verhaaltje te typen over dat het toch wel erg dichtbij komt nu. Er gaat bijna geen moment van de dag voorbij dat ik er niet aan denk. Dit moet ik nog regelen, daar moet ik nog heen bellen, dit moet ik nog kopen en how the hell ga ik die backpack inpakken? M'n hoofd stroomt er een beetje van over. Ik denk toch echt dat ik alles wel gekocht heb nu, maar nu moet die backpack nog ingepakt worden met handige kleding en vooral dingen die met elkaar te combineren zijn. NIKS voor mij, laat dat duidelijk zijn!

Nu het dichterbij komt, heb ik er ook wel heel erg zin in. Had ik dat nog niet dan? Nee, nog niet zo, maar dat komt omdat ik iedereen zo ga missen en heel erg tegen het afscheid op zie. Maar nu kunnen mijn reisgenootje, Valerie, en ik het hebben over dat we over 3 weken lekker aan het bijkleuren zijn en de stad bekijken. Dat maakt het allemaal een stuk leuker vind ik.

Nog maar 1 weekje in het best wel koude Nederland, m'n afscheidsfeestje en dan vertrekken naar de zon!

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs, Rebecca

  • 11 Oktober 2013 - 18:54

    Mirjam:

    jaaaa zo spannend en zo trots op je!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Vanaf dat ik klein ben is mijn droom al om een jaar door Australie te trekken. En op 22 oktober begin ik die droom waar te maken.

Actief sinds 04 Okt. 2013
Verslag gelezen: 451
Totaal aantal bezoekers 9842

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2013 - 23 Oktober 2014

Backpacken in Australia

Landen bezocht: